vineri, 5 octombrie 2012

Guillaume Musso - Ce aș fi eu fără tine






Romanele lui Guillaume Musso s-au tradus in peste treizeci de tari si s-au vandut in peste cinci milioane de exemplare

Inima lui Gabrielle este sfasiata intre doua feluri de iubire. Cea pentru tatal ei si cea pentru primul barbat de care s-a indragostit. Primul este un politist pasionat de meseria lui, celalalt este un hot celebru. Insa amandoi au disparut cu cincisprezece ani in urma. Intr-o buna zi, la aceeasi ora, tatal ratacitor si iubitul ramas pe un alt continent reapar, in chip straniu, in viata ei. Curand, Gabrielle isi da seama ca cei doi sunt prinsi intr-o cursa mortala. Destinele lor nu pot fi separate. Pe cine sa salveze si pe cine sa piarda?

,,Guillaume Musso este un alchimist al succesului. Ce-as fi eu fara tine? este, in acelasi timp, o poveste de iubire pasionala, un excelent scenariu de film politist, o calatorie fantastica si un roman initiatic.”
                                                                                                      Le Figaro Littéraire

,,Un roman fenomenal, despre destine incrucisate si iubiri condamnate, cu personaje fermecator de umane.”
                                                                                                                          France Soir

4 comentarii:

  1. Suna a subiect interesant de film.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este exact la ce ma gandeam si eu atunci cand citeam cartea. Ecranizarea ar putea fi perfecta :) desi nu ar putea sublima acele sentimente si trairi ale personajelor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ar putea face un film bun, povestirea este foarte dinamica, dar totusi acopera si acele detalii legate de framantarile sufltesti, detalii pe care numai o carte le poate oferi. Combina realitatea cu doza aceea de neverosimil, atmosfera si mentalitatea personajelor fiind cat se poate de actuala. Un lucru pe care l-am observat atunci cand citeam romanele lui Guillaume Musso, este capacitatea de a ilustra actiunea atat de viu, incat imaginile mi se derulau in minte, aidoma unui film. Este o lectura placuta, pe care o recomand.

    RăspundețiȘtergere
  4. O carte super daca e sa tin cont de recenziile pe care le-am citit ... Eu o caut pe la prietenii mei sa o imprumut de cateva luni, si nu o are nimeni... nici nu au citit-o :(

    RăspundețiȘtergere