miercuri, 6 aprilie 2011

100 de teme

3. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi ... ce ai face?

3 comentarii:

  1. As face o lume mai buna, clasic, hihi:). Pai, as scadea pretul petrolului, as aduce economia la normal, as inceta razboiul ... adica le-as trezi tuturor dragostea in inima:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh :D :) ...as reformula putin intrebarea :D Nu as vrea sa fiu Dumnezeu...insa daca Dumnezeu mi-ar da sansa de a face orice timp de o zi ...As - vrea sa ma reintalnesc cu bunicul meu :(...care nu mai e printre noi ... mi-e foarte dor de el..de povestile lui ,sfaturile lui, felul cum ne tinea in brate pe mine si verisorii mei zicandu-ne "dragii bunicului", sa aud vocea lui...desi inca e prezenta in mintea mea ..:(( ...sau sa imi cunosc verisoarele care au plecat mult prea devreme Sus...
    - as da tuturor sanatate...
    - as reda zampetul pe chipul fiecarui om ....sa rada....sa planga de fericire
    - as zbura :D ....as vrea sa vad Cascada Niagara :D
    - as vrea sa fiu pentru o zi agent FBI :P
    - as vrea sa fiu invizibila....sa pot vedea ce fac oamenii si mai ales sa le pot auzi
    gandurile....

    E o tema f interesanta....as putea continua la nesfarsit...
    Somnic pufos ;) !

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca as fi Dumnezeu, as face ca timpul sa se scurga mai incet. Si le-as sadi oamenilor in inimi capacitatea de a iubi fara margini...

    RăspundețiȘtergere