sâmbătă, 2 aprilie 2011

Compunerici

Ca o concluzie a sondajului, m-am hotarat sa onorez rezultatul prin niste "compunerici''. Multumesc foarte mult celor care au votat , facand sondajul interesant. Cum se poate vedea dragostea, draga de ea, a ''invins'', urmata de incantatoarea aventura si nelipsita filosofie. Urmeaza incitantul spionaj, bogata istorie si complicata politista si se termina cu informativa tehnica.
Dati-va frau liber imaginatiei, adunati niste idei, ordonatile , infrumusetati-le si postati o compunerica alegand ca tema , una din genurile prezentate.Apropo, avem 48 de postari in Martie, felicitari:)
Multumesc din nou. Vive l'amour!




Oare cum e dragostea ...

Da, chiar asa, oare cum e dragostea ... stiti voi, cand se zice ca te indragostesti la prima vedere ori mai lent.Mai lent?Adica, esti asa de nebun ca abia dupa un timp iti dai seama ca o iubesti.Simt si eu niste iubiri, imi iubesc parintii, iubesc plantele, iubesc animalele, imi iubesc camera. O fi oare acelasi lucru? Se zice ca dragostea, stiti voi care, te innebuneste, e o exaltare, simti frisoane dulci, colorate, nu exista margini, lumea e a ta, traiesti la maxim , inima iti explodeaza! Da, asa se zice, asa am vazut in filme, asa am auzit in melodii, asa am citit in proze si poezii ... asa mi-au zis altii.Fac pe melancolicul, incerc sa scriu poezii, stau ingandurat la fereastra...
O astept, sau ... oricum, degeaba dragostea cica vine cand te astepti mai putin.N-o mai studiez atat, nu mai gandesc, astept s-o simt.Sufletul spune, rationalul dicteaza.Va recomand sa simtiti...

Un comentariu:

  1. In caz ca cineva mai are chef sa-si bata capul cu filozofii inutile(apropo imi place titlul):


    Te-ai gandit vreodata ce esti?Adica ce esti... nu o fiinta umana, un roman, englez, scriitor, inginer, dansator, copil, nebun etc. Adica ce, mai exact, cauti aici? Probabil nu ar fi posibila o asa risipa incat s-au eliberat pur si simplu o infinitate de particule in univers si noi si restul si doar ca sa ne plimbam putin prin ce numim viata apoi sa disparem fara urma.
    Deci eu nu pot decat sa presupun ca poate chiar asta e scopul: sa vada ce facem daca ne lasa undeva izolati, ne fac mici si ne blocheaza in invelisuri individuale. Oh si nici nu ne lasa vreo instructiune. Deci un test... De unde rezulta urmatoarea intebare: Un test PENTRU CE? Dar pana la urma asta e filozofia nu? Intrebari ale caror raspunsuri duc la si mai multe intrebari si tot asa pana te saturi... sau nu.
    Sau, ipoteza #2: Un proces de selectie... ceva de genul: "care se prinde de ce parte sa fie?"
    #3: Poate suntem dintr-un oarecare motiv pedepsiti sa purtam iadul in noi... dar ni s-a mai acordat totusi o sansa, ni s-au dat jumatati si puterea de a alege
    #4: O forta suprema s-a plictisit.
    #5: Bat campii, asa ca probabil ar trebui sa ma duc la culcare:))

    Eu personal aleg varianta nr. 5;)
    Deci, ce credeti?

    RăspundețiȘtergere