joi, 1 martie 2012

Iubirea unui abstract

Vai, ce frumos e sa iubesti un domeniu, un … o … ceva, ceva abstract, sa stii ca-ti place si ca el tine la tine, pentru ca el te bucura, te face bun. Si sa ai un tovaras iubit langa tine, in zilele cu soare, pe care-l iubesti din tot sufletul, il alinti … un prieten. Asta e ce caut, Si sa-ti faci tovarasul mai bun, sa-l inveti si sa te invete. Un prieten adevarat pe care sa-l simti. Cu forta mea, vointa mea, de-ai stii! Si sa stam prietene, seara, singuri, noi doi, intr-o camera luminata de jarul sobei, iar noi sa ne vorbim, doar noi doi, in pustietate si liniste … sa ne desavarsim in cel mai bun mod. In liniste, dragalasenie, origibnalitate, doar noi doi, cei adevarati, ne vom implini, vom vorbi.

Dar unde esti tu prieten drag? De ce nu-mi sari in ochi? De ce nu ma strigi? Cauta-ma! Eu te caut de-asemenea, hai sa ne gasim, prieten drag …

VOI! Ce stiti ce vreti! Gasiti in domeniul vostru un motiv in plus de-a fi fericiti in viata. Acum stiti cum se simte un nestiutor ... Va cer sa fiti fericiti ca aveti domeniul. Va indemn sa-l iubiti ... Daca nu intelegeti, va inteleg.

3 comentarii:

  1. Nu esti un nestiutor. Stii mai multe decat stii ca stii:) Da, e minunat sa iubesti un Ceva, acel inexplicabi care te face sa te simti implinit, care nu te dezamageste, te inalta, te alinta, te face sa fii mai bun. Sunt indragostita de cuvinte. Si sigur ma voi indragosti de cei care le iubesc....

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ultima replica "daca nu intelegeti, va inteleg". Cred ca, desi pare o concluzie, e defapt miezul intregului gand. Gandim, analizam, cautam solutii si tragem concluzii. Tot acest proces nu e vesnic. Ajungem intr-un final la capat dar atunci deschidem un alt drum, alte idei, alte probleme, si uite asa mecanismul nostru nu se va opri niciodata; si cand spun niciodata nu exagerez. Cand am rezolvat ecuatia, cand am gasit acel x e datoria noastra sa impartasim teorema, dar de cele mai multe ori suntem neintelesi. Orice teorema are nevoie si de o demonstratie si orice demonstratie trebuie atent urmarita. "Daca nu ma intelegeti, va inteleg" este exact ceea ce se intampla in momentul primirii unei teoreme fara demonstratie. Totusi ne dam sansa de a explica si de a intelege unul altuia si asta e cel mai important, impartasim cuvinte si prin ele inca ceva micut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact. Cum imi place mie sa spun e ... ca nimic nu poti intelege fara sa-l simti. Simtirea e demonstratia, cand simti ca da! E adevarat! In rest ... modele si impuneri

    RăspundețiȘtergere