vineri, 18 martie 2011

Arta de a irosi cuvinte pe filozofii inutile

Am visat că eram într-un loc total necunoscut, într-o excursie sau ceva de genul acesta; în orice caz eram pierdută. Am intrat într-un magazin, unde era o vânzătoare solidă şi foarte mulţi trandafiri. Tot ce-mi amintesc mai departe e că mi-am petrecut tot visul alegând trandafiri. Mă simţeam incredibil de fericită doar fiindcă eram acolo, şi urma să-i cumpăr şi apoi să îi duc în camera mea şi m-am trezit cu acelaşi sentiment, doar fără trandafiri.

Noi, oamenii, suntem extrem de ciudaţi, aşa-i? Ne învârtim în jurul noţiunii de fericire, de fapt în jurul axei proprii. Nu ştiu de unde vin, unde mă duc sau ce trebuie să fac; nu ştiu sigur nici măcar cine sunt. Ştiu doar că sunt centrul universului – la rândul său construit în jurul meu fără un motiv cunoscut. Aşa că mă zbat… nu care cumva să creadă careva că e mai centru decât mine. Am atâta iubire şi nu mai încape şi trebuie să o dau chiar dacă nu sunt sigură ce e. Dar e multă, peste tot, şi mă simt bine deci trebuie să fie importantă, altfel de ce ar ocupa atât de mult spaţiu şi ce altceva e de făcut? E de fapt singurul lucru pe care îl simt… corect, deja perfect. Aşa simt eu deci aşa e pentru că EU sunt încă centrul universului.

Nu cred că ştie cineva ce face; cred că plăcerea e un fel de loterie, unde doar absolut întâmplător cineva nimereşte şi poate…ajunge la perfecţiune. Numai că nu e absolută nici măcar aceea. „Perfecţiunea nu există” – greşit. Nu există ÎNCĂ.

Ne îndreptăm încet spre nebunie. Suntem închişi într-o capsulă şi nu putem nici măcar zbura. Nu vor recunoaşte dar nebunia este aproape de geniu. De fapt nebunia=geniu şi geniu=perfecţiune, aşa că nebunia=perfecţiune aşa-i? Ori geniul e doar pentru cei aleşi şi atunci chiar dacă sunt centrul universului nu mai am vreo şansă la perfecţiune?!... Eventual la nebunie. Hotărât, când voi fi mare, mă fac geniu.

7 comentarii:

  1. P.S. Nu, nu trebuie să aibă vreo logică. Înseamnă ce vrei tu să însemne şi dacă ţi se pare că ai pierdut timpul citind asta, probabil aşa e.:)

    Enjoy

    RăspundețiȘtergere
  2. lucrurile cu adevărat interesante sunt cele fără logică....printre piesele mele preferate pe care le-am văzut sunt cele din care nu am înțeles nimic, sau poate undeva în adânc chiar aveam nevoie de acel ceva....și totuși nu pot spune nimic despre piesă. La fel se întâmplă cu poeziile, melodiile care de multe ori mă blochează....mă lasă fară respirație parcă intenționat să mor și să reînviu într-o altă lume plină de culori și trandafiri și fluturi...și.....

    RăspundețiȘtergere
  3. domnisoara...jos palaria!...extraordinar...asa...ca noi :P :))

    RăspundețiȘtergere