sâmbătă, 19 martie 2011

Voi ce ați simțit?

4 comentarii:

  1. Cand am iesit m-am intrebat: trebuia sa insemne ceva toata piesa?Sau sunt eu asa de incuiat ca n-am inteles nimic.Oricum la inceput am simtit fiori si frica dar pe urma am fost impresionat ca sa termin cu admiratie deplina.
    Bravo lor si ii mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  2. DA. O piesa pe care nu o voi uita cu siguranță! Nu știu dacă am înțeles ceva, dar nici nu cred că ar fi trebui să înțeleg, important e că mesajul a ajuns acolo unde trebuia să ajungă, în suflet...
    Am intrat în sală entuziasmat, așteptând un moment cu adevărat unic...
    Am ieșit din sală hipnotizat, convins că a fost mai mult decât unic, mult mai mult decât special....Am simțit fiecare mișcare, fiecare pas, fiecare bătaie, fiecare suspin, fiecare sunet care se sincronizau într-o manieră intensă pe scenă și în mine. Cred că cel mai frumos aspect care m-a copleșit pe durata piesei a fost acea strânsă legătură care s-a creat între dansatori, nu numai trupurile lor deveneau unite, dar și sufletele lor se împreunau aducând pe scenă o mică parte din lumea aceea îndepărtată în care aspirăm să ajungem....
    Da. Mi-a plăcut enorm de mult pentru simplu fapt că în dans regăsesc acea esență de a trăi, de a zbura, de a visa....

    RăspundețiȘtergere
  3. ca ma invarte si ca atunci cand unul dintre tipi din "trupa" s-a imbatat mi-a umplut capul cu enspemii de tampenii:)) aaa si ca am dansat pana tarziu si a doua zii nu m-am putut trezi fara sa exclam: AUU! :D

    RăspundețiȘtergere