duminică, 13 martie 2011

Bestia de Alex Flinn

Sunt o bestie.
O bestie. Nu chiar un lup sau un urs, o gorila sau un câine, ci o creatura noua, oribila, bipeda cu colti si gheare si par peste tot.
Sunt un monstru.
Credeti ca vorbesc de basme? În nici un caz. Totul se întâmpla în New York. Acum. Nu este o diformitate, nu este o boala. si voi ramâne asa pentru totdeauna, distrus, daca nu reusesc sa rup vraja.
Da, vraja, vraja pe care vrajitoarea din clasa de engleza a aruncat-o asupra mea. De ce m-a transformat într-o bestie care se ascunde ziua si bântuie noaptea? Am sa va spun. O sa va spun cum am fost Kyle Kingsbury, tipul care si-ar fi dorit oricine sa fie, cu bani, aratos, viata perfecta.
Si o sa va mai spun si cum am devenit...o bestie.

4 comentarii:

  1. O carte care vă va arăta adevăratul chip al iubirii.
    Este o adaptare a nemuritoarei povestirii "Frumoasa şi bestia" pentru zilele noastre. Această carte trebuie citită de toţi adolescentţii pentru că ei se vor regăsi în paginile acestei cărţi cu siguranţă, fiindcă şi eu m-am regăsit în ele.
    Este o carte de care dacă te apuci,nu o vei putea lăsa jos din mână.

    RăspundețiȘtergere
  2. gata...mi-ai captat atentia..vreau si eu cartea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că am reuşit să îţi captez atenţia asupra acestei cărţi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se pare foarte interesanta povestea. Sunt chiar curioasa.

    RăspundețiȘtergere