luni, 28 martie 2011

Dualitatea


Dandu Simona

4 comentarii:

  1. Critica si interpretare deci...

    Pai, tot ce pot sa spun e ca mi se pare grozav :-o
    Nu stiu ce sa spun, nu ma pricep la asta atat de mult cat as vrea, dar mie mi se pare foarte frumos. Si chiar si titlul e sugestiv. Mie sincer imi place foarte mult si nu pot decat sa te felicit.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ideea e urmatoarea: nu cred ca trebuie sa ne pricepem toti la desen ca sa intelegem aceasta creatie sau sa o criticam....tocmai trebuie sa fim deschisi si sa lasam sufletele noastre sa guste din monstrele artei :) Nu vreau sa critic sau sa vorbesc despre acest desen, totusi vreau sa va spun ca mesajul l-am inteles :) si acest lucru e cel mai important. Mi-a trezit ceva in suflet, s-a miscat ceva in mine.... intr-o alta forma de exprimare a sentimentelor, autorul a reusit sa fascineze din nou...

    RăspundețiȘtergere