luni, 20 februarie 2012

Poveste în stele

Se-arată prima stea
Pe cerul de cărbune...
Lucind în noaptea grea,
Povestea ea şi-o spune.

Un înger alb coboară,
Lovind pământul negru...
El - chip rece, de ceară,
Prins într-un vis funebru.

Rămas fără culoare
Şi darul nemuririi.
Eu - doar o întâmplare,
Un vis sortit pieirii.

I-ating pleoapele calde,
Genele-nlăcrimate...
Simt sângele cum arde,
Inima cum se zbate.

Cu un final efort,
M-atinge şi-mi zâmbeşte.
Poate că-n cer e mort,
Dar pe pământ trăieşte.

Iubirea-n viaţă-l ţine,
Se-adapă cu-al meu dor...
El trăieşte prin mine,
Eu prin el pot să zbor.

Cum, tu, înger curat,
Căzut-ai în pieire?
Să fie un păcat
A ta pură iubire?

Şi chiar păcat de-ar fi
Al nostru dulce vis...
Doar să-ţi sărut ochii
Şi să cad în abis.

Dragostea ta să fiu,
Atâta cât se poate,
Cât stelele ne scriu
Povestea-n miazănoapte.

N-aştept să-mi juri credinţă,
Nici scuze nu doresc...
Ci cât e cu putinţă
Iubire să primesc.

Iar când în lumea toată
Stele n-or să mai fie,
Va fi pe veci uitată
Dulcea mea nebunie...

Maricuţa Andreea Iulia

3 comentarii: